کمپ ترک اعتیاد ازگل
بهترین کمپ ترک اعتیاد شرق تهران و ویژگی هایی برای شما
بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران
بهترین کمپ ترک اعتیاد شرق تهران و ویژگی هایی برای شما

بهترین کمپ ترک اعتیاد شرق تهران چه ویژگی هایی برای شما دارد؟ > کمپ ازگل

یک مرکز برای درمان قطعی بیماران ترک اعتیاد بطور خاص در شرق تهران جایی است که بیماران به آن اعتماد می کنند و با مراجعه به آنجا تلاش دارند تا از شر بیماری منحوس اعتیاد نجات و رهایی یابند.

ما در اینجا به تفصیل علاوه بر معرفی کمپ ازگل (اقدسیه) تهران نشان می دهیم که شما برای یافتن بهترین مرکز ترک اعتیاد خود چه مسائلی را باید مورد توجه قرار دهید و بعبارتی بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا شما به نتیجه مطلوب و قطعی مورد نظر در درمانتان دست یابید.

لوکیشن مرکز و موقعیت آب و هوایی و آرامش جهت بازیابی سلامتی تان نیاز دارید تا در بهترین منطقه آب و هوایی و محیطی دنج و آرام اقامت گزینید.

از این نظر یک کمپ و مرکز درمانی که در نزدیک ترین نقطه از شرق تهران واقع شده است بهترین موقعیت برای شماست که نباید آن را نادیده بگیرید. چون اقامت در شمال تهران موضوعی است که به لحاظ هزینه گران تر از هر جای ایران و تهران است و هر مسئولی توان پرداخت هزینه های اجاره و خرید چنان مرکز اقامتی را نخواهد داشت. حال این موضوع از طریق کمپ ترک اعتیاد رهایی ازگل برای شما فراهم آمده است.

آیا کمپ مورد نظر تحت نظارت اورگان دولتی و حقوقی (مثل سازمان بهزیستی) قرار دارد؟مجوز مرکز ترک اعتیاد و اینکه اصول درست رفتاری و پزشکی و بهداشتی در یک کمپ تورک اعتیاد رعایت شود نیز هر مرکز درمانی اعتیاد از وجود آن بهره نمی برد. ولی کمپ ازگل اقدسیه تهران نه تنها دارای این مجوز می باشد، بلکه حتی سالهاست که بعنوان کمپ نمونه استان تهران از نظر کمپ ترک اعتیاد زیر نظر بهزیستی شناخته می شود.

پرسنل دلسوز و مهربان و مجربکمپ ترک اعتیاد درجه یک و vip ما از وجود کادری دلسوز و مهربان و مجرب بهره می برد. و این موضوع می تواند اطمینان خاطر شما را برایتان فراهم آورد.

  • امکانات مرکز

زمانیکه شما وارد یک مرکز اقامتی مانند کلینیک ترک اعتیاد امید رهایی حاضر می شوید معمولا پروسه ای میان 4 الی 21 روز را در آن سپری می نمایید. پس برای این زمان طولانی درمانی نیاز دارید که در محیطی مفرح و آرام و شاد و سالم قرار داشته باشید. بهترین کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران (ازگل) بهترین امکانات ورزشی و سالم تفریحی را در زمان اقامت برای شما فراهم می کند. بعلاوه شما در زمان خواب و استراحت در اطاقهای کم جمعیت 4 و 6 نفره قرار خواهید گرفت.

  • سیستم درمانی و رویه رفتاری و اصولی کمپ

مراقب باشید که اعتیاد یک موضوع پزشکی و روانشناختی است. پس لازم است که از زمان ورود به مرکز تا آخرین لحظه اقامت پزشکان وضعیت جسمی و فیزیکی شما را بسنجند و زیر نظر بگیرند. بعلاوه به لحاظ روشهای درمانی باید اشاره کنیم که ما معتقدیم که “اعتیاد یک بیماری مغزی و روانی است” و از این روی هرگز رویه های خطا و غلط و اشتباه و غیرشرافتمندانه ای را که برخی مراکز “همچون کتک درمانی” نسبت بیماران و مددجویان روا می دارند نه تنها انجام نمی دهیم بلکه با آنها شدیدا مخالفیم.

  • سلامت و نظافت و بهداشت فردی و محیطی کمپ

افراد بنابر محیطی ه در آن رشد نمو یافته اند فرهنگهای مختلفی را در خود دارند. بسیاری از ما طبعمان نمی گیرد که در محیط های ناسالم و کثیف و غیر بهداشتی حاضر شویم. لذا ما موضوع تمیزی و نظافت را خود در کمپ ترک اعتیاد ازگل رعایت می نماییم و هر روزه همه چیز را از بالا تا پایین و وسایل می شوییم.

  • وضعیت مشاوره و روانشناسی

اگر برای ترک بیماری خود نیاز به مشاوره و صحبت کردن و بیان مشکلات خود با یک دوست مطمئن و رازدار می گردید حتما مشاوران نام آشنا و درجه یک ما مثل دکتر محتشم روانشناس را نادیده نگیرید که خود کمپ ترک اعتیاد ما را به بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران تبدیل نموده اند.

  • نزدیکی به محل شما

چنانکه ملاحظه بفرمایید فاصله مرکز اقامتی و ترک اعتیادی ما در ازگل اقدسیه واقع شده است چیزی که شاید فاصله ای تنها 10-15 دقیق تا سایر محله ها و مناطق شرقی تهران همچون : تهرانپارس | نارمک | لواسان و فشم | حکیمیه | پردیس و بومهن و رودهن، دارد.

 

 

ما را با چه عناوینی بشناسید!

  •  کمپ ترک اعتیاد شرق تهران

  • بهترین مرکز ترک مواد مخدر شرق تهران

  • ارزانترین کمپ شرق تهران

  • شماره تلفن تماس برای ترک اعتیاد در شرق تهران

  • شرق تهران ترک اعتیاد تضمینی و مطمئن  ۲۲۷۸۵۴۱۲    ۲۲۷۸۵۴۰۵

“ما کمپ ترک اعتیاد خیریه و معتادان گمنام نیستیم ولی بهترین کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران هستیم”